اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی نوجوانان قهرمانی کشور| جلسه هماهنگی مسابقات برگزار شد

نشست هماهنگی برای برگزاری رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی کشور صبح امروز (دوشنبه) با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و مسئولان ورزش وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش آموزی در محل معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کشتی نوجوانان قهرمانی کشور| جلسه هماهنگی مسابقات برگزار شد

به گزارش خبرگگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، حسین بابویه رئیس و سعید فرنیا دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی، صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، سیدجلال عسگری سرپرست دبیری و محمد حدادی نماینده فدراسیون کشتی و حسین طهماسبی نایب رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی حضور داشتند.

حمیدی در این نشست با ابراز خشنونی از امضای تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون کشتی و وزارت آموزش و پرورش گفت: امضای تفاهم نامه حرکت ارزشمندی بود و این موضوع را به فال نیک می گیریم.

وی ادامه داد: در راستای این تفاهم نامه آموزش و پرورش همکاری های لازم را با فدراسیون کشتی خواهد داشت و خوشحالیم که دوباره تشک کشتی در سطح باشگاه های آموزش و پرورش پهن می شود.

حمیدی با بیان اینکه به دنبال گسترش کشتی در کشور هستیم تصریح کرد: مسابقاتی که توسط آموزش و پرورش برگزار می شود باید از سطح مطلوب و ایده آل و در حد رقابت های بین المللی باشد و به دنبال برگزاری باشکوه رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان کشور در مشهد هستیم.

حمیدی در پایان با تشکر از اقدام ارزشمند فدراسیون کشتی در زمینه امضای تفاهم نامه همکاری برای تیم های ملی کشتی در عرصه های بین المللی پیش رو آروزی موفقیت کرد.

در ادامه نفرات حاضر در مورد نحوه اجرای تفاهم نامه همکاری و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان که 17 تا 22 اسفندماه به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار می شود بحث و تبادل نظر کردند و شرح وظایف کادر اجرایی و نحوه برگزاری مسابقات در این زمینه تعریف و هماهنگی های لازم بعمل آمد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول